piątek, 13 września 2013

Przed jeienne porządki.

Jak tam Wam mija piątek 13 ? :D mi nawet dobrze mijał póki około godziny 14:20 na plastyce mój "kolega" nie ubrudził mi polaru farbami -.- nie dość że był to mój ulubiony polar to on nawet nie przeprosił. Mam nadzieje, że się wypierze... no i teraz mi smutno jak za każdym razem pomyślę o tym polarze.

No ale dzisiejsza notka nie o tym :3 Jesień zbliża się do Nas i daje znać latu, że zbliża się jej pora na władanie Polską. Dlatego też zaczynam się szykować przed jesienią i w końcu zabrałam się za ogarnianie mojego pokoju z zabawek, których nie umiałam się pozbyć. Jestem osobą która ma sentyment do różnych rzeczy dlatego muszę bardzo się postarać żeby coś oddać. Ale jakoś mi idzie. Pozbywam się też innych gratów z pokoju : dodatków z gazet które czytałam jak miałam 6 lat, notesików, i innych pierdół. Moje półki były całe zawalone co jest kompletnie bez sensu. Muszę też zrobić porządek w mojej szafie i biżuterii - w sumie jak ją ogarnę to nie zostanie jej dużo. Życzcie mi więc powodzenia w ogarnianiu :)

Kartkówka z matematyki dobrze mi chyba poszła. A teraz spadam bo słychać burzę (dlatego tez notka bez zestawu).

Nuta na dziś :

18 komentarzy:

  1. Ja mam codziennie sprawdzian ;-;

    Jeśli będziesz miała czas, wpadnij na mojego bloga ;)
    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  2. Także mam nadzieję,że plama po farbie się spierze. Także jestem sentymentalna.

    modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Plama się spierze.. piątek jak piątek leci powoli. Jeżeli chcesz to wpadnij do mnie dopiero zaczynam :)
    http://rozowapoduszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. nie ma tego złego.. :D haha, dobry dzień.

    obserwuję i liczę na to samo :)

    http://lookofheaven.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny dzień. :) obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  6. ale super ;)
    obserwujemy?klaudmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bez większych ekscesów póki co...Ale jeszcze trzy godziny więc nigdy nie wiadomo...;D
    Jesienne porządki? To lubię ;D
    Niesamowity blog! Uwielbiam tu wracać.


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że plama się spierze, ale dl amnie zawsze najbardzije przykre jest takie zachowanie, no trudno rzecz przykro, ale nic nie zrobisz. Denerwują mnie jednak tacy ludzie, którzi nie mają w sobie, ani trochę kultury.

    OdpowiedzUsuń
  9. pewnie się plama spierze ;)

    świetnie czyta się Twoje posty
    zapraszam do mnie smile-mapys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Dasz rade tej plamie! A jak nie to mogłaś to zgłosić nauczycielowi bo w finale tej sytuacji ten pseudo kolega bedzie musiał Ci go odkupić.
    A jak mija piatek? - Nie licząc kosmicznie trudnego sprawdzianu z 4 działów, z miliardem słów typu "mitochorndrium endoplazmatyczne", to było naprawdę bardzo miło :)

    Zapraszam do mnie: http://iwillnotdieyoung.blogspot.com/

    Obserwuje, liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobra piosenka! <3 Naszczęście piątek 13-tego dla mnie był udany! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi piątek 13 minął spokojnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. spierze się , trzymam kciuki :P


    zapraszam na moje candy!! :D
    http://uszatkaa.blogspot.com/2013/09/candy_13.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny blog. :* Jakoś nie sądze żeby piątek 13

    dreamcom21.blogspot.com

    Obserwuję .:*

    OdpowiedzUsuń
  15. nigdy nie lubiłam plastyki mniej więcej przez takie ekscesy z farbami jak Tobie się przydarzył ;)

    Zapraszam tez do siebie.


    pozdrawiam ciepło,

    siokos.kokoslife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja miałam w pt dużo śmiesznych sytuacji :)


    xoxo, GlaryBerry

    OdpowiedzUsuń

~ odwdzięczam się za komentarze tylko jeśli zostawisz link i jeśli uznam, że powinnam
~ nie pisz "obserwujemy ?" możesz zostawić link do bloga. Jeśli wejdę i będę chciała zaobserwuję.
~ napisz jeśli obserwujesz.
~ weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Dominika (Nixon).