czwartek, 18 lipca 2013

"Kosogłos" - Suzanne Collins


Trylogię odkryłam przez przypadek. W sumie sama nie wiem jak to się stało, że zaczęłam czytać trylogię "Igrzyska Śmierci". Na pewno najpierw przeczytałam pierwszą część, książki, potem oglądnęłam film. No a jeszcze później przeczytałam 2, a teraz i 3 - ostatnią część.

"Kosogłos" jest ostatnią częścią trylogii "Igrzyska Śmierci". W tej książce Katniss Everdeen będzie musiała odegrać istotną rolę, która może zaważyć na zwycięstwie jednej ze stron : rebeliantów albo kapitolu. Wykończona fizycznie i psychicznie dziewczyna będzie musiała zmierzyć się nie tylko z żołnierzami ale też z swoimi własnymi uczuciami.

Moja ocena książki :
Trzecia część jest najbardziej brutalną częścią, ale też pełną emocji. Przyznam szczerzę, że popłakałam się podczas czytania wiele razy, a ja nie często płaczę na filmach/książkach, itd.

Na prawdę polecam tą książkę, każdemu. Jeśli ktoś z Was widział film z pierwszej części to od razu powiem też że książka jest 1000 razy lepsza i film przy niej jest słabiutki.

Ocena książki : 10/10

Następne książki jakie będę czytać to będzie seria Harrego Pottera :)

Zapraszam do czytania poprzedniej notki bo tam tylko 1 komentarz :c
Zapraszam również do wzięcia udziału w ankiecie.
Dziękuję za 40 obserwatorów, kocham Was ♥
Ostatnio znajduję wiele tematów na notki :)
Muszę stworzyć nowe zestawy, jak takowe się pojawią to zacznę znów wstawiać :)
Jutro zrobię TAG :)

Nuta na dziś :


Dominika c:

2 komentarze:

  1. Hmm... może przeczytam c:

    Jeśli będziesz miała czas, wpadnij na mojego bloga ;)
    palyna-paulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Łoh - 10/10. Muszę się w końcu wziąć za tą trylogię!
    Kliknęłabyś w banner Sheinside na moim blogu? Jest pierwszy od góry po prawej stronie. Z góry dziękuję. c:

    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

~ odwdzięczam się za komentarze tylko jeśli zostawisz link i jeśli uznam, że powinnam
~ nie pisz "obserwujemy ?" możesz zostawić link do bloga. Jeśli wejdę i będę chciała zaobserwuję.
~ napisz jeśli obserwujesz.
~ weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Dominika (Nixon).