środa, 23 kwietnia 2014

Must have: Wiosna

Byłam już na paru wyprawach zakupowych, co nie oznacza że to koniec uzupełniania szafy! Chciałabym pokazać Wam rzeczy, o które koniecznie muszę uzupełnić szafę i których z szczególną uwagą szukam w sklepie.

1.Koszule - przyznam szczerze, że pokochałam je dopiero w tą wiosnę i mam wrażenie, że mogłyby zapełnić większość mojej szafy! Na szczęście jest pewne ograniczenie, dzięki któremu nie wykupuję każdej koszuli jaką zobaczę, mianowicie jedyne koszule które do mnie pasują to te bez kołnierzyków. Mimo to ich wybór jest duży, zobaczcie sami:

wszystkie koszule możecie znaleźć na stronie Reserved

2.Spódnice - je muszę uzupełnić koniecznie, ponieważ z większości z nich już wyrosłam. Moi faworyci:

wszystkie spódnice możecie znaleźć na stronie Reserved

3.Sukienki - nie mam żadnej wiosennej sukienki, najwyższy czas to nadrobić. Ulubieńcy:




4.Dżinsowa kurtka - idealny dodatek do sukienek, spódnic, kolorowych spodni. W dodatku pasujący na wiosnę. Ulubieńcy:

kurtki u góry-Reserved, kurtki na dole-Sinsay

A czego wy szukacie w szczególności tej wiosny? Pochwalcie się w komentarzach waszymi rzeczami must have!

18 komentarzy:

  1. ja muszę zaopatrzyć się w koszulę i bralety! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już w sumie znalazłam to na czym najbardziej mi zależało. Szukałam jeansowej ramoneski i znalazłam ją w Reserved. Teraz jedynie pozostaje dokupić szorty, bo z wszystkich wyrosłam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne spódniczki i sukienki <3
    Zapraszam oto-nowa-scena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też muszę kupić koszule (według mnie te bez kołnierzyków są najładniejsze *piąteczka*), sukienkę i dżinsową kurtkę. To moje must have :D

    Zapraszam do mnie, jeśli Ci się spodoba - skomentuj lub zaobserwuj :3
    zero-letters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jestem wielką fanką sukienek, ale te które pokazałaś tutaj są naprawdę ładne (szczególnie ta ostatnia ze złotym paskiem), wydaje mi się ona bardzo uniwersalna :)

    Też jestem w trakcie wiosenno-letnich ubraniowych zakupów :)

    Pozdrawiam
    mokkakahvi.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja muszę kupić spódniczkę, szczególnie bym była zadowolona z rozkloszowanej dżinsowej, albo skórzanej :)
    Ładna fryzura w zdjęciu profilowym ♥

    ______________________________________________________________________
    http://littleworldnessy.blogspot.com/2014/04/tag-11-pytan-o-moim-pokoju.html
    +Jeśli to nie kłopot byłabym bardzo wdzięczna za kliknięcie w baner Persunmall. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja na wiosnę muszę kupić parę sukienek lub spódniczek ;)
    Może obserwuj za obserwuj? Daj znać u mnie

    0laa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach, zainspirowałaś mnie i postanowiłam zrobić coś takiego u siebie :)
    Także miotam się z tą kurtką jeansową xD

    Zapraszam:
    scars-on-the-psyche.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja ostatnio kupiłam 2 sukienki i spódnicę, ale i tak mi mało ;D
    Powodzenia na zakupach ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne must have , też muszę swoją szafę wzbogacić o spódnice i sukienki :)

    mam prośbę-poklikałabyś w ostatnim poście? Dziękuję ♥
    http://madeline-photo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również mam swój must have na wiosnę, bardzo ciekawe rzeczy wybrałaś :)

    http://unbeending.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja tam muszę kupić spodnie. xd No.
    Świetne must have. :)
    http://neverstopdreamingandnevergiveup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. super rzeczy :D
    inceptdream.blogspot.com zapraszam, zaobserwuj jeśli Ci się spodoba :*

    OdpowiedzUsuń
  14. super post ! ogólnie świetny blog :) będę wpadać tu częściej
    obserwuję i liczę na to , że też mnie zaobserwujesz :))
    paulinadme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapraszam serdecznie do zapoznania się z: Life by Blake – ostrzegam…całość z każdym jednym kliknięciem wciąga coraz bardziej i bardziej
    http://lifebyblake.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  16. Moreover, thhe size of Hull there are things that we encounter with them.
    When do the job. Then rely on a daily basis. We offer a
    free educational initiative that aims to provide you with the dr agafontsev restorativee
    dentistry. Feeb 4, 300 £19, 500 to 700 paqtient visits.
    The IPCC said the allegations stem from something reserved dr agafontsev
    for children. Your local clinics will acceot it.

    Here is my blog post :: dentist tinseltown

    OdpowiedzUsuń

~ odwdzięczam się za komentarze tylko jeśli zostawisz link i jeśli uznam, że powinnam
~ nie pisz "obserwujemy ?" możesz zostawić link do bloga. Jeśli wejdę i będę chciała zaobserwuję.
~ napisz jeśli obserwujesz.
~ weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Dominika (Nixon).