wtorek, 5 listopada 2013

"Czas na miłość"

Przepraszam, że nie dodawałam, ale w poniedziałek i wtorek miałam sporo kartkówek, a teraz mam już więcej luzu więc notki powinny pojawiać się codziennie :)


W sobotę wybrałam się do kina na film 'Czas na miłość' i uważam, że było naprawdę warto ! Pierwsza uwaga, nie zwracajcie uwagi na tytuł. Wydaje się po nim, że będzie to komedia romantyczna, co jest nie do końca prawdą. Oczywiście występuje tam wątek miłosny, ale jest też wątek rodzinny, oraz generalnie jaką rolę ma w naszym życiu czas. Powiem Wam, że na tym filmie chwilami śmiałam się do tego stopnia, że bolał mnie brzuch, a za innym razem płakałam ze smutku.

Myślę, że ten film stał się jednym z moich ulubionych :)





Zwiastun:


Chciałam zrobić outfit, ale kiedy mieliśmy zacząć robić zdjęcia, zaczęło padać i taka pogoda ciągnie się do teraz. Uważam, że robienie zdjęć lustrzanką w deszczu to nie jest dobry. Muszę Wam też pokazać rzeczy, które dziś kupiłam i zrobię to pewnie jutro :) Oprócz tego mam jeszcze parę pomysłów na notki, więc czekajcie cierpliwie :)

2 komentarze:

  1. Słyszałam o tym filmie, ale nie widziałam go

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam dużo pozytywnych opini, ale nie zdążyłam go jeszcze obejrzeć :(

    koffam-zelki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

~ odwdzięczam się za komentarze tylko jeśli zostawisz link i jeśli uznam, że powinnam
~ nie pisz "obserwujemy ?" możesz zostawić link do bloga. Jeśli wejdę i będę chciała zaobserwuję.
~ napisz jeśli obserwujesz.
~ weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Dominika (Nixon).