środa, 26 czerwca 2013

Lista Before I die

No siemka, dziś mam dla Was moją listę Befor I die. Sa to moje marzenia, które chciałabym spełnić przed śmiercią, niektóre z nich właśnie wykonuje, wykonałam albo wykonam :)
Lista jest dłuuuuuuuuuuuga jak widać mam jeszcze dużo marzeń, a tu też nie ma wszystkich XD
te które są jakkolwiek poskreślane na czerwono (nie skreślałam napisów) to te rzeczy zrobiłam :)

Kliknijcie tu ----> <KLIK> i życzę miłego przeglądania :) Możecie sobie powiększyć :)

Nie dodałam tu listy bo się nie mieściła :P

Pytaliście o parę rzeczy :
1.Czemu pisałam, że już koniec ?
Odp. : U nas w środę i czwartek jest dzień sportu i nie trzeba iść do szkoły :)
2.Lecisz do Włoch ? Na długo ?
Odp.: Jadę samochodem na dwa tygodnie nad morze, a potem mam 2 dni w Rzymie :)

Oto macie efekty mojej pracy nad wyglądem. Podoba Wam się ? Co byście zmienili ? A może coś dorzucili albo wywalili ? PISZCIE !

Mam nadzieję, że za niedługo pojawią się nowi obserwatorzy, bo jeśli komentujecie to od razu obserwujcie i przez obserwatorów (którzy podobno zostają) ale i przez Bloglovin :)
Pamiętajcie komentarz = smile
obserwacja = big smile !!!
:)

Plany na następne dni są takie :
dziś - luz, może pójdę do cioci :)
czwartek - zakupy z Martyną, Padulcią i Karoliną
piątek - akademia
sobota - wyjazd do Włoch.

Plany notek :
czwartek - notka o zakupach ( to co kupiłam)
piątek - notka organizacyjna dotycząca wakacji, jak będzie w nie wyglądało prowadzenie bloga.

Nuta na dziś :


Zestaw (taki plażowy :>) :


Dzięki, że jesteście kocham Was <3
Dominika xx

11 komentarzy:

  1. Bardzo ładny nowy wygląd bloga. Postarałaś się kochana - naprawdę! Dużo masz tych marzeń. Mam nadzieję, że większość się spełni. :)
    Jeśli znalazłabyś troszkę czasu, by skomentować mojego bloga to bardzo proszę, bo przecież sama wiesz jakie to jest ważne. Odwdzięczę się tym samym :)
    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie poznałam Twojego bloga! Ale powiem - to miłe zaskoczenie! Ale dużo marzeń - jednak jak widzisz się spełniają :)

    Skom? http://kawiarenka-balladyny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. zaobserwuję, liczę na rewanż.
    RZYM, A zazdroszczę :)

    http://klepsart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zabierz mnie do Rzymu może się opalę;)
    śliczny zestaw;p
    http://smieszkaeszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też chcę do Rzymu. Obserwuję i liczę na rewanż. http://betiandbetti.blogspot.com/

    Pozdrawiam Beti :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiesz, pozdrów ode mnie tego berbecia, który też nosi moje nazwisko :)

    Cieszę się, że podoba Ci się mój spiew. Niebawem zamierzam dodać kolejne nagrania na bloga i mam nadzieję, że ich tez posłuchasz. Ale to dopiero w przyszłym tygodniu :) Pozdrawiam!

    karolina-kaszuba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. wygląd jest fajny, ładne kolory:)

    mam prośbę, potrzebuję kliknięć w linki w moim ostatnim poście, z góry dziękuję za pomoc ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Byłam we Włoszech ;) jest tam super ;) Ja bylam nad morzem adriatyckim ;) życze udanego wyjazdu ;*
    obserwuję. www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawy blog, będę wpadać częściej :))
    +obserwuje; *

    maymiodek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. super notka :) bede tu wpadac czesciej, obserwuje na bloglovin i na obserwatorach i licze na to samo ♥
    positivelittlethink.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna ta lista <33
    Powodzenia w spełnianiu marzeń ^^

    http://happiness-29.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

~ odwdzięczam się za komentarze tylko jeśli zostawisz link i jeśli uznam, że powinnam
~ nie pisz "obserwujemy ?" możesz zostawić link do bloga. Jeśli wejdę i będę chciała zaobserwuję.
~ napisz jeśli obserwujesz.
~ weryfikacja obrazkowa wyłączona.
Dominika (Nixon).